Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2017 06:55 - Real Madrid-spiller Mariano takk klubben
Автор: fotballtroyer Категория: Спорт   
Прочетен: 75 Коментари: 0 Гласове:
0



 Real Madrid startet en ny sesong i Spania, med 3-0 unna seire. Men det forsiktige mediet fant at tallene og navnene bak Real Madrid-trшyen hadde noen subtile endringer. Tallene og navnene bak Real Madrid-trшyen har noen subtile variasjoner i skriftforskjeller. La Liga Offisielle regler alle spanske og vestlige lagdrakt tall og navn mе vжre ensartede, skriftformatet og stшrrelsen er konsistente, som er godkjent av den spanske fotballforeningen. Real Madrid ville ikke forandre seg fшrst, men til slutt aksepterte de Spanias regler. Selv om Madrid-jerseyen har endret seg, mе vi stшtte den. Barnene er stolte av е ha Fotballdrakt Barn. Barn som bжrer billige fotball skjorter, vil fшle stшtten til deres favorittfotballstjerne.


Etter е ha bekreftet neste stopp, takket han Real Madrid og takket Real Madrid-klubben og alle de som hjalp ham. "Siden i gеr var jeg ikke en Real Madrid fotballklubbspiller, jeg kom til denne klubben i en alder av 6 еr, noe som hjalp meg mye da jeg vokste opp som fotballspiller, og enda viktigere lжrte meg hvordan man skulle vжre en mann." Da jeg kom hit, fшlte jeg meg som et barn, og jeg fшlte meg som en mann da jeg dro. Han bodde i Real Madrid i mange еr, og vi fulgte Real Madrid i еrevis. Barn av Real Madrid Fotballdrakt barn, de liker Real Madrid. Her er en Real Madrid fotball barns nettsted om fotballskjorten.

Det er ikke lett е gе hjem, men nе skal jeg gе til en klubb som Lyon med en lang historie for е mшte nye utfordringer og oppnе nye mеl. Jeg vil gjerne takke alle spillerne, trenerne, treningsmedlemmene, fysioterapeuter, medisinteam og klubbpersonalet som har vжrt her for е takke alle, slik at jeg kan fе min nеvжrende posisjon, spesielt takket vжre Real Madrid, hvor jeg har tilbrakt mange еr med Prestasjon og suksess. Takk skal du ha! Er en person som vet hvordan han skal vжre takknemlig. Hvis du trenger е Kjшp billige fotballdrakter, kom hit for е kjшpe. Prisen er billig og kvaliteten er god.

 

image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: fotballtroyer
Категория: Спорт
Прочетен: 4816
Постинги: 23
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930